wtorek, 21 lipca 2015

14.-23.Zdobycze z Festiwalu gwiazd w Międzydrojach

Zdobycze z Festiwalu Gwiazd część 2.

Hej,witajcie po kilku dniach przerwy. Dziś pokażę Wam kolejnych 10 autografów,które zdobyłem w Międzyzdrojach na tutejszym Festiwalu Gwiazd.

1.Maciej Miecznikowski. Jego autograf zdobyłem,gdy meldował się on w hotelu. Pan Maciej miał dużo czasu,porozmawiałem z nim chwilę i życzyłem miłego dnia. A oto autograf:

 2.Emilian Kamiński-jest to aktor oraz właściciel teatru "Kamienica". Znany i lubiany głównie przez starsze pokolenie. Pana Kamińskiego widziałem 3 razy i zawsze trzymał on w ręku jabłko :). Oto podpis:

 3.Kolejny autograf jest od Joanny Trzepiecińskiej. Jest to aktorka,znana przede wszystkim z roli Aludki z serialu "Rodzina Zastępcza". Autograf Pani Joanny zdobyłem,gdy przyjechała do hotelu.




 4.Następnym autografem,który chcę Wam przedstawić jest ten od Andrzeja Seweryna. Legenda wśród polskich aktorów,uhonorowany francuską legią honorową za grę w Francuskim Teatrze Narodowym.


 5.Bardzo cenny dla mnie autograf-od Alicji Węgorzewskiej. Jest to polska śpiewaczka operowa,bardzo ceniona na świecie. Autograf od Pani Alicji zdobyłem,gdy chodziła po mieście z córką

 6.Mikołaj Grabowski-reżyser teatralny,brat Andrzeja Grabowskiego. Pan Mikołaj jest bardzo sympatycznym człowiekiem. Jego autograf zdobyłem,gdy chodził on po Promenadzie Gwiazd

7.Kolejny autograf pochodzi od Joanny Kurowskiej.Jest to polska aktorka teatralna i serialowa. Pani Joanna jest bardzo sympatyczną,skromną osobą. Jej autograf zdobyłem,gdy wychodziła z hotelu i szła do centrum.


 8.Paweł Królikowski-ten autograf zaliczam do wymarzonych! Na Pana Królikowskiego czekałem ponad 5 godzin pod hotelem,do którego miał przybyć. Mimo to,było warto! Pan Paweł obecnie kojarzony jest głównie z rolą Kusego w serialu "Ranczo",stąd też to imię pojawiło się przy autografie :)
9.Przedostatni autograf,który dziś zaprezentuję pochodzi od Jacka Cygana-autora tekstów największych polskich wykonawców. Autograf Pana Jacka zdobyłem na sesji autografowej

10. Ostatni dzisiejszy autograf pochodzi od Piotra Polka-znakomitego aktora,grającego obecnie komendanta w serialu "Ojciec Mateusz". Pan Piotr jest człowiekiem z wielką klasą oraz kulturą osobistą. Bardzo cieszę się z jego autografu.




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz