środa, 29 lipca 2015

35.-37. Angela Merkel,Krystyna Guzik i Romain Grosjean

Hej! Dziś przedstawię Wam 3 autografy,które otrzymałem 27.04.

Pierwszym z nich jest podpis Angeli Merkel-kanclerz Niemiec. Jej autograf zdobyłem,pisząc na pewnego maila,którego Wam podam. Oto podpis:

Mail,na którego pisałem: angela.merkel@bundestag.de


Kolejnym podpisem,który otrzymałem 27.04 pochodził od Krystyny Guzik-polskiej biathlonistki,znany szerzej jako Krystyna Guzik. Autograf zdobyłem drogą elektroniczną

Pisałem na tego maila: krisapalka@op.pl

Ostatnim dzisiejszym podpisem jest od Romaina Grosjeana-francuskiego kierowcy F1. Aktualnie jeździ on w barwach Lotusa. Oto i podpis:




Podobnie,jak 2 poprzednie autografy,tak i ten zdobyłem drogą elektroniczną
Oto i mal,na który pisałem:pressoffice@lotusf1team.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz