wtorek, 28 lipca 2015

24.-34.Zdobycze z Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach

Zdobycze z Festiwalu Gwiazd cz.3

1.Pierwszym autografem,który dziś Wam pokaże pochodzi od Piotra Gąsowskiego-aktora telewizyjnego i teatralnego oraz prezentera telewizyjnego. Podpis od Pana Piotra zdobyłem na sesji autografowej. Oto on:

2.Kolejnym podpisem jest ten od Agnieszki Kaczorowskiej.Agnieszka to młoda tancerka,brała udział w "Tańcu z Gwiazdami". Jej autograf zdobyłem w teatrze,gdzie ją spotkałem. Oto i zapowiadany autograf:

3.Jakub Wesołowski-młody,obiecujący aktor. Pomimo wspomnianego młodego wieku, Pan Jakub już odcisnął swoją dłoń na Promenadzie Gwiazd w Międzyzdrojach. Miejmy nadzieję,że to wydarzenie zmotywuje go do dalszej pracy. Jego autograf zdobyłem tuż po Galii Odciśnięcia Dłoni


4.Następny autograf,który Wam zaprezentuje pochodzi do Krzysztofa Wieszczka-partnera Agnieszki Kaczorowskiej w "Tańcu z Gwiazdami". Poza tym jest on aktorem,grał między innymi w serialu "Szpilki na Giewoncie". Jego autograf zdobyłem po tym,jak wspólnie z Agnieszka Kaczorowską czytali dzieciom bajki



5.Teraz autograf od byłego piłkarza polskiej reprezentacji w piłce nożnej- Piotra Świerczewskiego. Pan Piotr grał w meczu R.A.P vs Samorządowcy,a jego autograf zdobyłem na sesji autografowej




6.Teraz znów autograf od aktora. Tym razem Piotr Zelt. On podobnie,jak jego imiennik,Piotr Świerczewski grał we wspomnianym meczu. Natomiast co do autografu -zdobyłem go na sesji autogarfowej







7.I znów piłkarz-Piotr Reiss! Był on zawodnikiem Lecha Poznań,występował również w polskiej reprezentacji narodowej. Teraz gra w R.A.P-ie,czyli Reprezentacji Artystów Polskich. Jego autograf zdobyłem również na sesji autografowej

8.Pozostajemy w tematyce sportowej,chociaż nie do końca. Człowiek,którego autograf teraz przedstawię nie jest tylko sportowcem. Jest również aktorem. Mowa o Robercie Moskwa. Jego autograf zdobyłem na sesji autografowej. On również występował w meczu



9.Teraz autograf od nietuzinkowego polskiego muzyka-Andrzeja Krzywego! Jest on liderem grupy De Mono. Jego autograf zdobyłem,gdy szedł on do amfitetru przed swoim koncertem

10.Tym razem autograf od mniej znanej wokalistki niż Andrzej Krzywy,ale równie utalentowanej. Mowa o Alicji Janosz. Supportowała ona koncert De Mono. Jej autograf udało mi się zdobyć po koncercie

11.Ostatnim autografem,który dzisiaj Wam przedstawię pochodzi od najsłynniejszego polskiego detektywa-Krzysztofa Rutkowskiego! Podpis ten zdobyłem zupełnie przypadkowo. Idąc główną ulicą Międzyzdrojów,w jednej z kawiarni,ujrzałem Krzysztofa Rutkowskiego,udzielającego wywiadu. Od razu poprosiłem go o autograf,a on dał mi go bezproblemowo.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz