piątek, 17 lipca 2015

3.-12.Zdobycze z Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach

Zdobycze z Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach część 1.

W dniach 1.07- 4.07,w Międzyzdrojach,jak co roku odbywał się Festiwal Gwiazd. W tym roku wypadł piękny jubileusz - festiwal przeprowadzono po raz 20. Podczas tego wydarzenia,bardzo łatwo natknąć się na jakieś gwiazdy ze szklanego ekranu,przechadzające się ulicami Międzyzdrojów. Pierwsze autografy zdobyłem już 30.06 i do 4.07 udało mi się uzbierać...32 podpisy! Będę je Wam przedstawiał przez najbliższe 3 dni. Sprawdzajcie więc mojego bloga codziennie i oglądajcie nowe podpisy.

1.Daniel Olbrychski

Autograf ten zdobyłem,gdy Pan Olbrychski meldował się w hotelu. Byłem pierwszym szczęściarzem,któremu udało się zdobyć podpis sławnego aktora.


2.Olaf Lubszenko

Podpis Olafa Lubaszenki udało mi się uzyskać,gdy wysiadał z taksówki pod hotelem. Poza tym,Pan Olaf czuje się świetnie w Międzyzdrojach i bardzo często można go spotkać,spacerującego wzdłuż Promenady.







3.Lidia Sadowa

Podobnie jak autograf od Olafa Lubaszenki,podpis Pani Lidii zdobyłem,czekając na nią pod hotelem. Co ciekawe,rozpoznałem ją i wiedziałem,że gra asystentkę Czerepacha w serialu "Ranczo",jednak nie mogłem sobie przypomnieć,jak w rzeczywistości się nazywa. Hańba mi...










4.Kamil Bednarek

Tego Pana chyba nikomu nie trzeba przedstawiać! Niesamowity człowiek! Pomimo sławy,młodego wieku,pieniędzy,Kamil pozostał normalny. Po koncercie,każdy mógł z nim chwilę porozmawiać,"przybić pionę",zrobić sobie z nim zdjęcie,czy wziąć autograf. Ja otrzymałem 2 autografy-1 na zdjęciu,2.na koszulce z jego wizerunkiem.






5.Magdalena Różczka

Autograf od Pani Magdy zdobyłem na sesji autografowej. Aktorka wywarła na mnie dobre wrażenie,miłej i kulturalnej kobiety. Udało mi się zamienić z nią kilka zdań. Wszyscy wyszli z sesji zadowoleni,bo Pani Magda dała podpis każdemu,kto o to poprosił.






6.Radosław Majdan

Sądzę,iż każdy,kto choć trochę interesuje się sportem,rozpoznaje tego Pana. A dla mniej wtajemniczonych - były bramkarz reprezentacji Polski w piłce nożnej. Ostatniego dnia festiwalu,na stadionie miejskim odbył się fantastyczny mecz. Reprezentacja Artystów Polskich zmierzyła się z Samorządowcami Zachodniopomorskimi. Jednym z zawodników,wspomagających artystów był Radosław Majdan. Autograf od niego zdobyłem na sesji autografowej:





7.Dariusz Szpakowski

Autograf, z którego cieszę się najbardziej! Niezwykle cenię sobie Pana Szpakowskiego i bardzo zależało mi na jego podpisie. Zdobyłem go,gdy Pan Dariusz wyszedł z hotelu na papierosa. Poza tym,widziałem go również,gdy spacerował po mieście. 
Mecz,o którym wspomniałem,opisując poprzedni autograf komentował właśnie Dariusz Szpakowski,co tłumaczy jego obecność w Międzyzdrojach.




8.Rafał Maserak

Rafał Maserak jest zawodowym tancerzem. Wygrał ostatnią edycję "Tańca z Gwiazdami". Występuje on w Reprezentacji Artystów Polskich jako lewy skrzydłowy. Jego autograf zdobyłem w przerwie meczu.





9. Piotr Cyrwus

Piotr Cyrwus-znany szerzej jako "Rysiek z Klanu". Pan Piotr zapuścił włosy! W pierwszym odruchu,nie rozponałem go,ale po chwili,się zorientowałem. Aktor siedział w jednej z kawiarni,wraz z kilkoma przyjaciółmi. Bardzo chętnie dał mi autograf,życzył miłego dnia.




10.Michał Milowicz

Michał Milowicz znany jest przede wszystkim dzięki filmom,takim jak:Kac Wawa,Chłopaki nie płaczą,Poranek Kojota czy Segment'76. Pana Michała spotkałem na meczu,gdy tak,jak wszyscy kibicował zawodnikom na boisku.




P.S. Jeżeli zamierzacie wybrać się na Festiwal Gwiazd i macie jakieś pytania odnośnie tego wydarzenia,śmiało piszcie na maila:kubzel@onet.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz